miercuri, 31 martie 2010


Fata grasa care se plange de defectele ei

Ok, acest Flop VDC a fost preluat de pe VDC.net :) oricum e prea tare.

“Salut. Ma mai tineti minte? Sunt fata aceea care se plangea ca e grasa. Ei bine, am postat acum cateva ore dar, trebuie sa scriu ce s-a intamplat acum 10 minute. Am mers ca de obicei sa cumpar doua doze de coca-cola de la magazinul din colt si cand sa ies in strada, un cocalar a strigat in gura mare “fugiti! scroafa va da paduchi!”. Am vrut sa ma arunc in fata autobuzului, dar o femeie din blocul meu ce era in spatele meu m-a oprit. Imi venea sa intru in pamant de rusine. Am venit acasa plangand. Asta nu e tot… in casa m-astepta presupusa cea mai buna prietena care acum mi-a zis ca nu mai poate fi prietena cu mine pt. ca eu sunt o persoana mai “tocilara” si ea vrea sa isi pastreze reputetia. Mi-am dat seama ca e o cur..a, si am trecut peste faptul ca si-a pus poze dezbracata pe hi5 si alte prostii pe care le-a facut. WTF? atatea evenimente DC in 10 minute. Nu mai spun ca ea m-a pus sa imi fac poza la fund vrand sa isi bata joc de mine si sa imi pun poza pe hi5. Toata scoala isi batea joc de mine. Si ce daca sunt grasa? Am bani cu sacii si o familie cu care fac ce vreau eu. Cred ca cei de la scoala nu rad si isi bat joc de mine pt. ca-s grasa, ci pentru ca sunt invidiosi ca am bani si masini de lux. VDC, nu mai suport…”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri

www.TOP21.ro

ze list

Z LIST RANK

Lifestyle Blogs - BlogCatalog Blog Directory